Har du fået brev fra os
Roest Nielsen logo

Kniber det med at få betalt?

- Vi er til at tale med.

 

Dårlig økonomi er som en telefonboks uden mere albuerum. Få svar på spørgsmål om gæld, betaling og inkasso. Kontakt os på Tlf. 7585 8400, så vi kan hjælpe dig og finde en løsning.


Du bliver mødt med venlighed og imødekommenhed – den måde, vi selv gerne ville behandles på, hvis vi var i dine sko.


Jeg vil gerne betale

Vil du betale dit udestående nu?

Følg den vejledning, der er i brevet fra RoestNielsen.


Hvis du har brug for hjælp, ringer du bare til os på 7585 8400. Husk at finde dit sagsnummer frem.


Når vi har modtaget din betaling, tager vi os af resten, og din sag vil blive lukket.

Jeg kan ikke betale

Kan du ikke betale lige nu – måske fordi du også har anden gæld?

Det vil vi meget gerne hjælpe dig ud af.

Hvis du ikke kan betale din gæld med en enkelt indbetaling, kan du indgå en afdragsordning, hvor du afdrager et fast beløb hver måned, indtil dine gældsposter er ude af verden. Måske kan der også blive tale om et afslag på noget af din gæld.


Send os et forslag til afbetaling her:


Forslag til afdragsordning


Medmindre du hører fra os, opretter og igangsætter vi aftalen i henhold til dit forslag. Ved godkendelse af aftalen fastlåses din gæld på aftaletidspunktet, og der etableres rentestop.


Det betyder, at hele afdraget bruges til nedbringelse af gælden. Der løber ikke flere omkostninger eller renter på.


Du kan også kontakte os på 7585 8400. Så finder vi en løsning sammen.

Jeg kender ikke til denne gæld

Har du fået brev om en gæld, som du ikke er enig i, at du skylder?

Kontakt os med det samme og fortæl, hvorfor du ikke mener, at du skylder penge. Du kan også bestille dokumentation, som vi så sender til dig.


Hvis vi har brug for at undersøge din sag, sætter vi den i bero, til vi har en afklaring.

Jeg har betalt min gæld

Hvis du mener, at du allerede har betalt din gæld, så giv os besked om betalingen på det telefonnummer, der er angivet i brevet fra RoestNielsen.


Du kan også give os besked her:


Giv besked om betaling


Bemærk, at der kan gå 2-3 hverdage, før vi har modtaget og registreret din betaling. Hvis du har betalt senere end den angivne frist, kan der påløbe renter.


Vi undersøger din sag, og er din betaling gået igennem, bliver du slettet fra gælden.

Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler?

Hvis du ikke reagerer på vores breve og rykkere, overgår din gæld til inkasso, og din gæld vil stige med ekstra omkostninger og renter. Det kan påvirke din kreditværdighed – fx ved optagelse af lån – og du risikerer også en retssag.


Hvis du derimod kontakter os for en løsning, og overholder din betalingsplan, undgår du eventuelle ekstraomkostninger.


Har du en afdragsordning, hvor din afbetaling udebliver, løber der renter på det oprindelige skyldbeløb.

Jeg har fået varsel om retslig inkasso – hvad gør jeg?

Hvis du – trods rykkere og varsler – ikke har betalt din gæld eller indgået en afdragsordning, får du et varsel om retslig behandling.


Betaler du ikke din gæld inkl. omkostninger og renter inden for fristen i varslet, får du en indkaldelse til at møde i retten. Her vil der blive foretaget udlæg i dine aktiver med sigte på tvangssalg.

Eksempel på inkassoproces:


  • Inkassovarsling
  • Påkravsskrivelse
  • Varslingsskrivelse om besøg
  • Hører vi ikke fra dig, foretager vi udekørende inkasso på den dag, du er varslet.
  • Er du ikke hjemme, lægger vi besked om et nyt, uanmeldt besøg.
  • Uanmeldt(e) besøg
  • Juridisk behandling i fogedretten


Der kan forekomme afvigelser afhængig af den aktuelle sag.

Samarbejdspartnere

BLIV KUNDE HOS ROESTNIELSEN

Ring nu 7585 8400.


Eller bliv ringet op indenfor 24 timer.

 
 
 

VI GARANTERER:

  • Maksimal inddrivelse
  • Empatisk og personlig service
  • Hurtig og effektiv assistance

HÅNDTER DIN GÆLD

  • Betal regning
  • Inkassoprocessen
  • Spørgsmål & Svar

RoestNielsen ApS

Ladegårdsvej 16, 1.,  7100 Vejle info@roestnielsen.dk

Tlf: 7585 8400